Патріотичне виховання
  • Register

№ з/п

Назва заходу

Категорія учасників

Дата проведення

Відповідальні

1.

Продовжувати впровадження нових форм, методів національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в навчально-виховний процес

1-11 кл.

До пам’ятних дат 2016-2020 роки

ЗДВР,

Педагог-організатор

 класні керівники

2.

Проводити тематичні заходи, присвячені героїчним подвигам українських воїнів, боротьбі за територіальну цілісність і незалежність України

1-11 кл.

Протягом 2016-2020 років

Управління освіти і науки, відділи освіти виконкомів районних у місті рад, керівники закладів

3.

Залучати учнівську молодь до участі в міських заходах:

-         конкурсах музейної роботи «Виховуємо нащадків патріотів», історико-стендового моделювання;

-         експедиціях «Моя Батьківщина – Україна», «Мій рідний край», «Звичаї, ігри, обряди мого краю»;

-         виставках «Наш пошук і творчість, тобі Україно!», «Моя Україна»;

-         акціях «Кожному класу по екскурсії», «Серпантин зимових подорожей», «Літо – вивчаємо ріднокрай» тощо.

1-11 кл.

Протягом 2016-2020 років

ЗДВР

4.

Організувати роботу щодо інформаційно-просвітницьких заходів патріотичного спрямування (учнівські лекції, інтегровані уроки, години слави, уроки-презентації, круглі столи, засідання дистанційних клубів, флешмоби; доброчинні справи під гаслом «Добре діло», колективні творчі справи; військово-спортивні змагання) із запрошенням ветеранів війни та військової служби, учасників бойових дій та антитерористичної операції

1-11 кл.

Протягом 2016-2020 років

ЗДВР,

Педагог-організатор

 класні керівники, керівник шкільного музею

5.

Залучати учнівську молодь до участі у Всеукраїнській молодіжній та дитячій акції «Напиши листа захиснику України»

2-11 кл.

Протягом 2016-2020 років

Класні керівники вчителі-філологи

6.

Організувати проведення соціальних акцій учнівських волонтерських загонів:

- «Ветеран живе поруч», «Милосердя», «Хвиля доброти», «Ветеранське подвір’я», «Доброго ранку, ветеране!» (щодо надання адресної допомоги ветеранам війни, учасникам українського визвольного руху часів Другої світової війни, нинішнім захисникам Вітчизни);

- «Обеліск» (впорядкування місць поховань (могил) захисників України в роки Другої світової війни та під час проведення антитерористичної операції)

5-11 кл.

Протягом 2016-2020 років

ЗДВР,

Педагог-організатор

 класні керівники

7.

Створити у школі тематичну бібліотечну виставку, музейні експозиції, куточки пам’яті, присвячені пам’яті воїнів, які брали участь у захисті України в роки Другої світової війни та під час проведення антитерористичної операції

 

1-11 кл.

Протягом 2016-2020 років

Бібліотекар школи, керівник шкільного музею, педагог-організатор

8.

Проводити роботу щодо увічнення пам’яті воїнів, які виявили героїзм у захисті України під час проведення антитерористичної операції, шляхом установлення пам’ятних знаків

1-11 кл.

2016-2020 років

ЗДВР

9.

Здійснювати аналіз стану роботи з національно-патріотичного виховання

1-11 кл.

Двічі на рік (2016-2020 років)

ЗДВР

10.

Сприяти проведенню зустрічей учнівської молоді з ветеранами Збройних Сил України, Другої світової війни, воїнами армії та флоту, учасниками бойових дій та антитерористичної операції та проводити екскурсії у військові частини з демонстрацією спеціальних відео (аудіо) матеріалів, виставок книг з військової тематики та інше

1-11 кл.

2016-2020 років

ЗДВР,

класні керівники

11.

Висвітлювати на сайті школи інформацію про проведені заходи з національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді

1-11 кл.

2016-2020 років

ЗДВР,