Профілактична робота
  • Register

            З метою інформування дітей і підлітків щодо змісту європейської цінності – толерантності та привернення уваги до проблем нетерпимості у КЗШ №84 згідно плану роботи управління освіти було сплановано та проведено ряд заходів присвячених міській соціально-просвітницькій акції «Засвіти ліхтарик толерантності».

 

            Учні школи  із задоволенням прийняли участь у акції «Оживи дерево». Вони фантазували і вигадували  різні листочки, квіти, метеликів та фей, якими «заселили» дерево добра у школі. Кожного дня воно поповнювалося новими жителями і потім учні із задоволенням фотографувалися на його фоні.

            Новою та цікавою формою роботи для лідерів учнівського самоврядування стало опитування учасників навчально-виховного процесу «Толерантність це -… ». Учні серйозно підійшли до цього завдання: підготували запитання, мікрофон, диктофон, фотоапарат, опитували як учнів так і вчителів. Це допомогло їм відчути себе журналістами і вони виявили бажання проводити подібні акації більш активніше та  систематично. Найкращі вислови розмістили у шкільній стіннівці  «На доброму серці світ тримається».

            Під час акції у школі активно працювала соціально-психологічна служба.  Було проведено психологічні тренінги «Всі ми рівні», «Конфлікти у підлітковому середовищі», «Толерантність врятує світ», під час яких діти у ігровій формі вчилися вирішувати конфлікти, допомагати один одному та підбирати аргументи на захист певних вигаданих теорій.

            18 листопада в усіх класах були проведені виховні години: у початковій школі«Дружать діти всієї планети», у старшій – «Ти навколо людей, люди навколо тебе». Діти під час заходів об’єднувалися між собою, знаходили відмінності та подібне  один в одному.

            Після обговорення учні разом із класними керівниками виготовляли емблеми до Міжнародного дня толерантності, у яких намагалися виразити своє розуміння даного поняття. 

           Педколектив КЗШ №84 і надалі буде систематично працювати, виховуючи у дітей повагу один до одного, здатність сприймати інших без агресії, з розумінням відноситися до думок та поглядів інших людей.